Khamis, 16 Disember 2010

Kelas Suka Suki!

Wah, kemabali bersawang di sana sini blog aku nie. Sebenarnya dah lama aku nak buat post nie, tapi masalahnya ada je rintangan yang meranjaui sepanjang perjalanan aku untuk duduk depan komputer nie dan siapkan benda nie. Baiklah, seperti yang anda semua tahu (kalau tak tahu pun buat2 tahu jelah yek!), lecturers untuk semester 2 nie semuanya handal2 belaka. Tak terkecuali dengan lecturer untuk subjek BEL 332 @ English For Pre-Law Student, Madam Fairoz Salleh. Bukan apa, dulu kalau nak pergi kelas BEL nie la yang paling malas sekali. Tapi sejak madam Fairoz nie ajar kitorang, aku rasa semua orang x bosan pun nak pergi kelas dia sebab dia nie fun sangat2! Speaking american english, dia buat semua orang rasa macam tengah cakap dengan orang putih or tengah duduk kat oversea study law! Hahahaha! Pada tanggal 10 Disember 2010, kitorang kena present club or society yang kitorang wish nak buat kalau ada peluang. Maka perjuangan pun bermula untuk tarik penyokong masing2. Ada macam2 kelab yang pelik2 budak2 kelas aku usulkan. Paling menarik perhatian confirm la Snack Food Society! Kelab impian aan,nik ngan izzah! ok.aku x nak caakp panjang2 lagi sebab aku nak tunjuk gambar je untuk entry kali nie.. Enjoy!




misz nina skang da banyak sikit cakapnya...da x mcm dulu!










The One and Only Stalker Of G!





Top-To-Toe Society!


Izzah sekarang pergi kelas pakai contact lense! Comel sangat!

Snack Food Society!



LIsa Surihani Fan Club..OMG sangat!


p/s:memang banyak gambar mun dengan eika sebab kebosanan duduk kat belakang!

4 ulasan:

  1. patutla kt belakng tu asyk ambk gmb je..
    haha..

    BalasPadam
  2. kena ke ada dialog aku dengan rambut aku tu? -____- HAHA.

    BalasPadam
  3. hahahaha!nak join kelab photomaniac tu!

    BalasPadam
  4. Fatin:hahaha...sebenarnya aku jeles tgk rambut ko tu..hahahaha!

    BalasPadam